جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

یک حادثه تلخ

1393/5/21 17:05
نویسنده : نسیم
1,330 بازدید
اشتراک گذاری

گریهپرواز ملکوتی آوینا کوچولو در سن 2 سال و 10 ماهگی به همراه مادر و پدرش به سرای باقی رو به بازماندگان این حادثه تلخ و دوست نزدیکشون الهام مامان علیرضا و شما نی نی وبلاگی های عزیز تسلیت میگم و از خداوند منان شادی روح این عزیزان رو خواستارم.گریه

دلشکستهگریهاین دوستان در حاثه اخیر سقوط هواپیما جان به جان آفرین تسلیم کردند.گریهدلشکسته

برای شادی روح این عزیزان

فاتحه مع الصلوات

 

وبلاگ آوینا کوچولو

 

اطلاعات بیشتر در وبلاگ ♥♔ شیرین کاریهای علیرضا ♥♔

پسندها (8)

نظرات (11)

سحر مامان یسنا
21 مرداد 93 17:27
وااااااااااای خیلی ناراحت شدم سحر جون خدا روحشون رو شاد کنه
مهدیه مامان تبسم
21 مرداد 93 18:01
خیلی متاثر و متاسف شدم. روحشون شاد
رزا
21 مرداد 93 18:32
آلودگي هاي عميق بر روي زيور آلات مي تواند محلي براي رشد باكتريها و خطري براي سلامتي شما و كودكانتان باشد.با گروه محصولات رزا لذت تميز كردن سرويس ها و زیورآلات طلا را تجربه كنيد و قبل از هر مهماني متمايز شويد. این محصول كاملا استريل، علمي و بر اساس دانش نانو ساخته شده است و ترکیبی ملایم و سازگار با پوست دارد. http://www.rastaco.ir
مامان آرزو ** بابا سعید
21 مرداد 93 20:42
اشک تو چشام جمع شده ...روحشون شاد
مامان هدیه
21 مرداد 93 21:13
تنها چیزی که می تونم بگم همینه بهتون تسلیت می گم و امیدوارم آخرین غم باشه و روحشون شاد ب
مامان فاطمه
21 مرداد 93 23:08
امیدوارم آخرین حادثه تلخ باشه.
زهرا
22 مرداد 93 15:44
سحر جون واقعا باورم نمیشه که این اتفاق افتاده باشه وقتی رفتم توی وب آوینای عزیزم با دیدن عکسش اشک امونمو برید مگه گناه این بچه ی معصوم چی بود خدایا چرا چرا من از صمیم قلبم تسلیت میگم
مامان ناهید
22 مرداد 93 18:17
سلام سحر جون تسلیت میگم این جریان همه را داغون کرد مخصوصآ که اوینا جون واین همه خاطراتش هیچ وقت ادامه پیدا نخواهد کرد وهرروز ما باید شاهد شنیدن صدای قشنگ اوینا با گفتن یه توپ دارم قلقلیه تو وبلاگش حسرت نبودنشونو بخوریم
مامان سمین
26 مرداد 93 2:44
سلام سحر جان از اطلاع رسانی شما در مورد اسمونی شدن اوینا ممنون.منم خیلی متاسف ومتاثر شدم مخصوصا وقتی فهمیدم که قرار نیست کنار مادرش به خواب ابدی بره روحشون در کنار هم شاد
فایضه مامانِ عسل
26 مرداد 93 23:29
متاسفانه من هم شنیدم ناراحت شدم .... تسلیت میگم