جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

جشن دندونی الیسا جون

1393/5/18 17:50
نویسنده : نسیم
5,392 بازدید
اشتراک گذاری

جشن دندونی الیسا جون

 

 

این فایل کارتیه که روی ظرف آش ها زدیم

 

الیسا

اینم فرشته ی دندون دخمری که با کلی ذوق درستش کردم تا یادگاری نگهش داری

 الیسا

اینم کیک دندون عشقم

 الیسا

 پاستیل دندون و ترافل برای تزیین روی آش الیسا

 

 

شصت تا از این ظرفا آماده کردیم واسه آشنا ها و فامیل.....

 

الیسا

الیسا

الیسا

 داری نظارت میکنی

الیسا

 

بیچاره فرشته ی دندون پشیمون شد از دندون آوردنش خخخخخخخخخ  الیسا

الیسا

الیسا

قربونت برم این همه مدت نتونسته بودم از دندونات عکس بندازم تا امروز که.....

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

الیسا

 

 عاشق کیکت شدیالیسا

الیسا

 

دخمرم انشاالله همیشه سلامت باشی ...وخوش بخت...ومرد زندگیتم مثل پدرت باشه...اگه یکی مثل بابات باشه واسه یه عمر خوش بخت بودنت کافیه پس از خدا برات بهترین آرزو ها رو دارم چون لایقشی ...هیچ وقت توی زندگیت به کم قانع نباش تا بتونی به رویاهات برسی...اگه زود قانع شی رویاهات همیشه رویا میمونه...

 

 

عزیز دلم رویش چهارمین مرواریدت مباااااااارک بووووس...بای

 

با تشکر فراوان از مامان الیسای عزیزتشویقتشویقتشویق

http://elisaalashti.niniweblog.com/

 


ایده های جشن دندونی ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (4)

نظرات (3)

زهرا
18 مرداد 93 18:03
به به مبارکه خیلی خیلی با سلیقه بود خیلی خوشم اومد خیلی ایده هاتون خوب بود مرسی
نسیم
پاسخ
ممنون از لطفتون.
زهرا
18 مرداد 93 18:12
ببخشید یه درخواست ازتون دارم تولد همسری من نزدیکه من خیلی دوست دارم که به یه شیوه ی جدید سورپرایزش کنم شما که آنقدر نظراتتون خوبه و آنقدر هنرمند هستید میشه لطفا چند تا ایده برای سورپرایز کردن و کادوی تولد و تزییناتش برام بنویسید ناگفته نماند اون روز سالگرد ازدواجمون هم هست اولین سالگرد ببخشید با اجازه لینکتون هم کردم دوست خوبم
نسیم
پاسخ
ممنون از لطفتون،چشم حتماً.میام وبت.شما هم با افتخار لینک شدید.
ژاله
19 مرداد 93 12:55
خلی جشن نازی بود مبارک باشه
نسیم
پاسخ