جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

قاب عکس آنلاین باب اسفنجی 2

1393/6/25 17:53
نویسنده : نسیم
6,087 بازدید
اشتراک گذاری

قاب عکس آنلاین باب اسفنجی 2

 

اگه یادتون باشه چند پست قبلی یه سایت معرفی کردم که کلی قاب عکس آنلاین برای تم ماشین ها داشت. این بار هم همون سایت رو بهتون معرفی می کنم ولی برای قاب کردن عکس فرزندتون در فریم های آنلاین باب اسفنجی

 

 

قاب عکس آنلاین باب اسفنجی 2

 

 

آدرس این سایت همون طور که قبلاً هم گفتم http://imikimi.com می باشد.

 

به علت فیلتر بودن برای اتصال به این سایت از فیلترشکن استفاده کنید.

 

پسندها (3)

نظرات (1)

چوجي
26 شهریور 93 17:54
سلام دوست من. خوبی؟ من تو کار تزئینات اتاق کودک و عروسک نمدی هستم.هرچی هم که بخوای متناسب با دکوراسیون و چیدمان اتاق نی نیه خوشگلتون براتون میسازم با قیمت های بسیار بسیار ارزونتر از سایت مشابه فعال در این زمینه. تم تولد ، گیفت تولد ، گیفت دندونی ، تل و گیره مو ، انواع تزئینات اتاق کودک ، آویز اسم ، کیف و کیف موبایل و ... انجام میدم. اینم آدرس سایتمون که تازه ساخته شده و هنوز بطور کامل ساماندهی نشده . chooji.ir برای دیدن مدل های بیشتر میتونید توی وبلاگم کامنت بذارید . کلیه کارها برای بچه های عزیز نی نی وبلاگ تخفیف دارن