جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

نظرات (3)

مینا
10 شهریور 93 10:40
خودت رو ناراحت نکن سحر جون، این آدم ها همه جا پیدا میشند، هم تو دنیای واقعی و هم تو دنیای مجازی، کاریشون هم نمیشه کرد. فقط باید واگذارشون کنی به خدا.
مامان
10 شهریور 93 16:20
دختر عزیزم سلام، زندگی پر از پستی و بلندی هایی مثل این است، من از نزدیک شاهد بودم که چقدر برای وبت زحمت کشیدی و برای اینکه شادی رو به کانون گرم خانواده ها بیاوری و دل های بچه ها را شاد کنی هر کاری از دستت برمیامد فروگذار نکردی در صورتی که می تونستی یک وب تجاری بسازی و از وبت راحت پول در بیاوری همون طور که خیلی ها این کار رو انجام می دهند. مطمئن باش که این زحمات بی دریغ و خالصانه تو بی جواب نخواهد ماند و حتماً پاداشش رو هم این دنیا خواهی دید و هم اون دنیا خداوند رحمان برایت بهترین ها رو در نظر خواهد گرفت. امیدوارم اون کسانی که با کارهای غیر انسانی خودشون دل مهربونت رو به درد آوردند هر چه زودتر متوجه کار خطاشون بشوند، چون عمر آدمی واقعاً کوتاه است و ناگهان چقدر زود دیر می شود... دوستدار و پشتیبان همیشگی تو مادرت.
نسیم
پاسخ
ممنون مادر عزیزم با حرفات واقعاً آرومم کردی، حق همیشه در همه تاریخ مظلوم واقع شده و این اولین بار نیست، من هم سعی می کنم دلم رو دریایی کنم و حتی اونهایی رو که به من بدی کردند ببخشم.
مامي مينا
10 شهریور 93 16:23
سحر جان من فكر نميكنم اين مسائل خيلي مهم باشه كه بخواي به خاطرش بحث راه بندازيد. شما ميگي براتون مهم نيست و فقط براي اسايش ديگران اين وبو راه انداختي تا به همه كمك كني ، اما انگار خيلي براتون مهمه كه كسي از كارهاتون و نمونه هات استفاده كنه. هرچند من مطمئنم ساناز جون اصلاً ادمي نيست كه كاري رو كپي كنه چون نه نيازي هست و هممون ميدونيم كه توي نت پر از اين دسته وبلاگهاست شايدم با كيفيت بهتر. پس بهتره خيلي دوستانه اين بحثو تموم كني و قضاوت رو به ادمهاي بيطرف بسپاري. يادت هم باشه ما اينجا همه با هم دوستيم ، 
نسیم
پاسخ
دلبندم درسته که من این وب رو برای آسایش خانواده ها ساختم تا برای جشن هاشون ازش استفاده کنند ولی اگه زحماتی رو که برای وبم می کشم شخص دیگه ای به اسم خودش ثبت کنه خوب مسلمه که ناراحت میشم و هر کس دیگه ای هم جای من باشه ناراحت میشه ولی خوب چه میشه کرد دنیای مجازیه دیگه. فقط امیدوارم خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه و یادمون باشه که مرگ خیلی به ما نزدیکه، هر از چند گاهی که به وب آوینا سر می زنم ساعت ها در فکر فرو میرم و با خودم میگم واقعاً دنیا چقدر بی ارزشه، ولی نمی دونم چرا بعضی آدم ها اینقدر راحت همه ارزش های انسانیشون رو به زیر پا می گذارند، به کجا می خواهند برسند؟ جز اینکه همه ما باید به همون جایی بریم که آوینا به همراه پدر و مادرش رفت... کاش بعضی وقت ها بیاییم با خودمون خلوت کنیم و فقط فکر کنیم، فکر به کارهایی که در طول روز انجام دادیم، چند درصد این کارها رو برای خدا انجام دادیم؟ با کارهامون دل چند نفر رو شاد کردیم و دل چند نفر رو از خودمون رنجوندیم؟... کاش فقط بیاییم یه کم فکر کنیم، به خدا این دنیا ارزش نداره که آدمیزاد بخواد بهش وابستگی پیدا کنه. من شخصی رو که منو رنجونده می بخشم و ازش هیچ کینه ای هم به دل نمی گیرم ولی کاش بیاییم با هم مهربونتر باشیم و برای رسیدن به لذت های زودگذر این دنیا، خیلی راحت اون دنیامون رو از دست ندیم. مرگ به ما خیلی نزدیکه، نزدیک تر از اون که فکرش رو بکنیم.