جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

تولد 1 سالگی کیان جون با تم رنگین کمان

1393/6/2 11:22
نویسنده : نسیم
4,299 بازدید
اشتراک گذاری

تولد 1 سالگی کیان جون با تم رنگین کمان

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

اول دوست دارم تزیینات تولد و کارت تولدتو که همه رو با کمک خاله جون درست کردم نشونت بدم....

عکس کارت رو با کمک بابایی تو آتلیه خونگی خودم گرفتم و بعد با فوتوشاپ درستش کردم به این خوشگلی. بعد رو کاغذ های رنگی چسبوندم...

3

1

طراحی متن داخل کارت...

2

کمک کیان در نصب تزیینات (پشت صحنه)

44

نی های رنگین کمانی...

4

قوطی گیفت که هنوز خالیه...

3

گیفت آماده که داخلش عکس کیف پولی و برچسب بزرگ تصویر کیان و شکلات رنگین کمانی دسته دار و یک شکلات کاکائوئی باغ وحش گذاشتم و موقعی که به کیان کادو میدادن به بچه ها گیفت و به مادرها کارت تشکر میدادم...

3

تزیینات رنگین کمانی روی دیوار...

4233

5

6

7

7

8

8

عدد یک رنگین کمانی...

8

چاقوی کیک، که ثنا و مهشید جون به کیان جون دادن...

5

برگه یادگاری رنگین کمانی...

9

تزیین جعبه دستمال...

33

کلاه تولد و گیفت به همراه کارت تشکر رنگین کمانی...

22

به به... میز خوراکی ها...

11133

کیک دستپخت خودم و ژله رنگین کمانی...

334

تزیین روش رو که با خامه گل زدم و با شکلات آب شده تزیین کردم...

5

آها... شمع تولد چند سالگیم...

222

توپک های خرمایی...made in مامان کیان...

1

وای دهنم آب افتاد...اون روز اصلا متوجه نشدم  ژله کی تموم شد. بچه ها رو هوا زدن. خداییش هم خوشمزه شده بود...

7

پف فیل های بسته بندی شده، عصرونه هم ساندویچ سالاد الویه با دوغ بود که با بقیه سالاد الویه ها فرق داشت......

3

کیک تولد رنگین کمانی کیان جونم...

1

 این عکس رو هم با فوتوشاپ طراحی کردم و رو دیوار چسبوندم...

22

 حالا عکس های کیان جون...

قوربون اون انگشت اشادت برم که تازه کیکو دیده بودی میخواستی دستش بزن1

 

با تشکر از مامان کیان عزیزتشویقتشویقتشویق

http://kiankocholo.niniweblog.com/

 


 

تولد 2 سالگی ترنم عزیز با تم باب اسفنجی 

تولد 2 سالگی رونیای عزیز با تم زنبور 13.gif

تولد 2 سالگی آوا جان با تم زنبور 073.gif

تولد 1 سالگی آوا جان با تم کفشدوزک 13.gif

تولد 1 سالگی علیرضا جان با تم میکی موس 

تولد 2 سالگی هانای عزیز با تم زنبور 13.gif

تولد 8 سالگی علی عزیز با تم فضا 7.gif

 

تولد 4 سالگی شایان عزیز با تم ماشین Rayo

 

تولد 2 سالگی هلیای عزیز با تم هلوکیتی Kitty cat smiley 026

 

تولد 2 سالگی مهدیس عزیز با تم پوه gfhgj

 

تولد 4 سالگی امیر محمد عزیز با تم زنبور 073.gif

 

تولد 5 سالگی امیر محمد عزیز با تم باب اسفنجی 

 

جشن آرتا و آرتین عزیز با تم جام جهانی 2014 برزیل 

پسندها (2)

نظرات (1)

sahar
3 شهریور 93 13:21
فوق العاده ست سحر خانم . عجب چیزهایی درست میکنید . حرف نداره . به ما هم کمک میکنید برای تولد فاطمه جون
نسیم
پاسخ
خواهش می کنم گلم،ولی اینها رو که من درست نکردم،مامان کیان جون درست کرده و لطف کرده اجازه داده عکس های تولد گل پسرش رو اینجا قرار بدم تا همه بتونند ایده بگیرند.