جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

گل میوه ای

1393/5/21 11:16
نویسنده : نسیم
2,328 بازدید
اشتراک گذاری

گل میوه ای

 

گل میوه ای

 

مواد لازم:

- 2 قاشق غذا خوری ماست

- 3 عدد توت فرنگی

- 2 دانه انگور

- 5 عدد بلوبری (به جای بلوبری می توانید از تمشک، عناب، ذغال اخته یا آلبالو و گیلاس استفاده کنید)

 

Strawberry flower dessert for kids step1

1- توت فرنگی ها را به صورت ورقه ای برش بزنید.

 

Strawberry flower dessert for kids step2

2- ماست را روی بشقاب بریزید و پهن کنید.

 

Strawberry flower dessert for kids step3

3- ورقه های توت فرنگی را روی ماست به شکل دایره ای بچینید تا شبیه گل شود، حال بلوبری ها را در مرکز آن قرار دهید. انگورها را به دو نیم کنید و ساقه گل را درست کنید، اگر دوست داشتید می توانید پوست انگور ها را هم بگیرید.

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان موش موشک
21 مرداد 93 14:43
سلام سحر جون خوبی؟ خسته نباشی عزیزم مرسی برای حمایتت من لینکتون کردم با اجازه
نسیم
پاسخ
سلام گلم،خواهش می کنم.شما هم با افتخار لینک شدید.
مامان موش موشک
21 مرداد 93 14:45
سلام سحر جون ممنون از حمایتت با اجازتون من لینکتون کردم
نسیم
پاسخ