جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

جشن دندونی آیهان جون

1393/4/31 11:47
نویسنده : نسیم
3,246 بازدید
اشتراک گذاری

جشن دندونی آیهان جون

 

  اولش مروارید دار شدن پسر عزیزمون آیهان بود. هورااااااااااااااااااااااااا❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

دوستای گلم  ما  به مناسبت مروارید دار شدن آیهان عزیزمون یه جشن مختصر خوزستان ژیش خاله هاش گرفتیم و یه جشن مختصر  هم  تبریز وخونه آقاجونش اینا پیش عمه ها  واسه پسرم گرفتیم.  اول اینکه بگم خرداد ماه به خوزستان رفته بودیم که روزهای آخری که اونجا بودیم اولین مروارید آیهانم  روز93.3.24 (یعنی روز آخر 10 ماهگی پسرم)  از پایین سمت چپ جوونه زد و دومی هم از بالا سمت چپ همون روز جوونه زد و فردای اون روز سومین مروارید آیهانم از پایین سمت راست جوونه زد واین طور شد که آیهان ماهم دندون دارشد ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤  خلاصه ازونجایی که از وقت  تولد ما منتظر  دندونای گل پسرم بودیم تو فرصت کم اونجا فقط تونستیم واست یه کیک بگیریم هم به مناسبت 10 ماهگیت هم واسه جشن دندونیت چون خاله ها نمی تونن واسه جشن دندونیت باشن. 

انار دونه دونه    پسری دارم یه دونه    

قشنگ ومهربونه      توی دهان بچم  یه گل زده جوونه  

گل نگو مرواریده         مثل طلا سفیده 

 اینم کیک دندونیت که خوزستان واست گرفتیم

       بعد ازینکه اومدیم تبریز شروع کردم به مقدمات جشن دندونی آیهان جونم.

آیهان جونم پسر مهربونم من وباباجون کلی واسه جشن دندونیت برنامه ریزی کرده بودم اما چون دندونهاتو یکم دیر در آوردی و نزدیک تولدت بود  مختصر برات گرفتم  وهم بخاطر  ماه رمضون که  کمی کارو سخت کرده بود واسه این جشنتو بعد از افطار خونه آقاجون اینا گرفتم .  راستی آیهان جون به خاطر اینکه وقتی تو 6ماهت بود مامان بزرگ واست آش دندونی درست کرده بود که دندوناتو راحت دربیاری  دیگه تو جشنت آش درست نکردیم  .

درضمن خدمت دوستای گلم عرض کنم تمام تزیینات و کارهای جشن آیهان هنر دست مامان جونشهچشمک به جز ریسه و ردپا که از سایت کودک من از نظر مریم جون استفاده کردم.

خب بریم سراغ گزارش تصویری از جشن دندونی آیهان

  این کارتهای دعوتت که کلی زحمت کشیدم تا دندوناش قرینه شد

  

اینم متن داخلش

                 خوش آمدگویی دم درب

    تاریخ  جوونه زدن مروارید آیهان

                    ریسه ی اسم به همراه تاریخ جوانه زدن دندونهای آیهان

 اینم ریسه ی هپی فرست توس

 میز شام قبل از چیدن شام ودسر

اینم از نمای دیگه

اینم از تاج گل پسرم که طرحشو خاله جونش داده بود من پیاده کردم

 اینم نمونه گیفت ها که به بچه ها دادیم

 

برگه یادگاری

خب بریم سراغ قسمت خوشمزه که نشد از همه خوردنیها عکس بگیرم چون آیهان عزیزم خوابش میومد و نمیذاشت تمرکزکنم ببینم چی شد چی نشد 

 سالاد الویه ی دندونی

اینم ژله ی آکواریوم که چون رنگ تمت آبی بود ژله ی آکواریوم درست کردم

 

 اینم میوه سیخی یا دسر چوبی

اینم میز شام و دسر که جای همه غذاها و دسر نشد

 و اما  کیک دندونی 

از هر چه بگذریم سخن دوست خوشتر است  

بریم اونورتر صاحبش اومدخندونک

 آیهان که اینجا غرق خواب بود به زور نگهش داشتم تا دوتا عکس با کیک بندازه عکساشو که گرفتیم بردم بخوابونم نخوابیدغمگین فقط میخواست از زیر عکس گرفتن در برهخنده

 اینم عکس آیهان با تاج دندونیش که به زور تاج رو نگه داشتیم تا عکس گرفتیم

 میزبان کوچولو و دوستاش

از سمت راست: امیر مهدی کوچولو. پریا جون .آیهان عشق مامان. فائزه جون.  زهرا جون

 

آیهان وایمان جون

آیهان و علی جون

 خب اینم گزارش تصویری از جشن دندونی آیهان گلم.

 واما از همین جا  از پدرشوهر ومادرشوهر مهربونم که همیشه و مخصوصا تو این چند روز که من کارای جشن دندونی آیهانو میکردم حسابی زحمت کشیدن تشکر ویژه دارم .

 خاله های مهربون به اطلاع میرسونم که  آیهان جونم روز 20 تیر یعنی یه روز بعد از جشن دندونیش مروارید چهارمش هم جوونه زد❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

 

 

 

با تشکر از مامان آیهان عزیز تشویقتشویقتشویق

 


 

ایده های جشن دندونی❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (8)

نظرات (4)

مامان فیروزه
2 مرداد 93 0:54
سلام سحر جان من میخوام عکس های جشن دندونی دخترم رو براتون بفرستم مثل بقیه...اما نمیدونم چطور ممکنه راهنماییم کنید.......
نسیم
پاسخ
سلام عزیزم،حتماً میام وبت.
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
7 مرداد 93 3:13
سلام سحر جون ممنون گلم.........خوبیم شما خوبید؟ خواهش می کنم من شرمنده روی شما هستم انشالله که زودنتتون وصل میشه ........سفرتون بی خطر گلم .......عید سعید فطر بر شما هم مبارک عزیزم
نسیم
پاسخ
ممنون ناهید جون.
فایضه مامانِ عسل
7 مرداد 93 15:37
سلام عزیزم....عیدتون مبارک ....مارو از یاد نبرین التماس دعا
نسیم
پاسخ
سلام، عید شما هم مبارک.محتاجیم به دعا.
آجی محمدمهدی
10 مرداد 93 13:11
نسیم
پاسخ