جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

آموزش تصویری دانه برف کاغذی

1393/4/26 11:32
نویسنده : نسیم
7,408 بازدید
اشتراک گذاری

آموزش تصویری دانه برف کاغذی

 

How to Cut Perfect Snowflakes at PagingSupermom.com

 

الگو را از اینجا دانلود کنید

 

How to Fold Perfect Snowflakes at PagingSupermom.com

 شکل 4-1: یک کاغذ مربع شکل بردارید و مانند شکل دو بار آن را از وسط تا بزنید.

شکل 6-5: سپس تای قبلی را باز کنید و هر یک از لبه های کاغذ را با زاویه 60 درجه به سمت هم تا بزنید تا لب به لب هم قرار گیرند و شکلی شبیه موشک از پشت ایجاد شود.

شکل 8-7: حال الگویی را که دانلود کرده بودید روی نوک موشک بچسبانید و آن را ببرید.

How-to-Cut-Snowflakes 19

اکنون آن را باز کنید و از دانه های برفی که خودتان درست کردید لذت ببرید.

How to Make Perfect Snowflakes at PagingSupermom.com

 

How to Make Perfect Snowflakes at PagingSupermom.com

آموزش تصویری دانه برف کاغذی

 


 

 

تولد با تم فروزن

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان عطرین
26 تیر 93 11:48
ممنون از سایت مفیدتون من با اجازه لینکتون کردم
نسیم
پاسخ
خواهش می کنم،شما هم با افتخار لینک شدید.
مامانی
26 تیر 93 16:25
سلام وب جالبی داری گلم
نسیم
پاسخ
از حضور همیشگی و گرمت در وبلاگم ممنون دوست عزیز.
ღايـــليـــــــــا شاهـــزاده كوچولوي مامان و باباღ
28 تیر 93 23:26
چه جوری سایتای خارجی رو سرچ میکنی؟
نسیم
پاسخ
عزیزم خوب انگلیسی سرچ می کنم دیگه!!!
سیب
17 شهریور 93 19:24
عالللییییی خیلی خوبه مطالبتون. من همیشه میام اینجا و نظر میدم با سپاس فراوان
نسیم
پاسخ