جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

پفک نمکی خانگی

1393/4/21 17:29
نویسنده : نسیم
1,339 بازدید
اشتراک گذاری

پفک نمکی خانگی

 

 

ﺩﺍﻮﻣﻪﻴﻟﻭﺍ

  • آرد =100 گرم
  • کره= 90 گرم
  • پنیر رنده شده ریز و نرم ( پنیر چدار یا گودا ) =100 گرم

ﺭﻮﺘﺳﺩﺖﺨﭘ

  1. فر رو از قبل گرم کنید . کره رو به مدت 45 ثانیه در ماکروفر گرم کنید تا نرم بشه . آرد و پنیر رو اضافه کنید و با چنگال مخلوط کنید و ازش خمیری نرم درست کنید . در صورت تمایل میتونید از قالب های گرد کوچک برای شکل دادن به پفک استفاده کنید . با خمیر توپ های کوچکی تهیه کنید . با این مقدار حدود 24 عدد خمیر گرد و کوچک تهیه میشه . قلقلی ها را روی کاغذ مخصوص فر که از قبل کمی چرب کردید روی سینی قرار بدین و با دست کمی فشار بدید تا صاف بشه . سپس در فر با درجه 190 سانتیگراد به مدت حدود 12 دقیقه تا وقتی که روی پفک ها طلایی بشه بپزید . زمان به حرارت فر شما بستگی داره .

نکته : این پفک خوشمزه نیازی به رنگ نداره و مقوی و مفیده و مواد افزودنی و نگهدارنده هم نداره .
پسندها (6)

نظرات (5)

مامان صفورا
22 تیر 93 9:18
سلام عزیزم مرسی که به وبلاگم اومدی و ممنون از تبریکت وبلاگ باحالی داری حتما واسه تولد سه سالگی آوا از وبلاگت ایده میگیرم مشکلی نیست می تونی از عکس تولدای آوا هم تو وبلاگت استفاده کنی لینکت کردم
نسیم
پاسخ
ممنون عزیزم،منم شما رو لینک کردم.
بانو
22 تیر 93 18:05
کافه بانو هر روز با غذاهای جدید خوشحال میشم بهمون سر بزنی و نظرت رو بگی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
نسیم
پاسخ
بله حتماً
بانو
22 تیر 93 18:05
چه وبلاگ عالیییییییی دارین خدا قوت
نسیم
پاسخ
شما هم وبلاگ جالبی دارید.
فایضه مامانِ عسل
22 تیر 93 23:45
مثل همیشه عالی
نسیم
پاسخ
ممنون گلم.
مامان صفورا
26 مرداد 93 16:02
سلام عزیزم دختر من یک ماهه دیگه تولدشه میخوام تم پروانه آبی باشه اگه ایده ای داری خبرم کن بیام وبتون من همیشه اینجام دوست خوش سلیقه ی خودم
نسیم
پاسخ
سلام دوست عزیز،چه عالی،حتماً خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم.