جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

کتلت برنج برای کوچولوی بد غذا

1393/4/21 17:23
نویسنده : نسیم
1,381 بازدید
اشتراک گذاری

کتلت برنج برای کوچولوی بد غذا

 

ﺩﺍﻮﻪﻴﻟﻭﺍ

  • پلو مرغ یا پلوهای دیگه هر اندازه که دارید
  • تخم مرغ 1 یا 2 عدد
  • کره 1 قاشق
  • آرد گندم کمی
  • آرد سوخاری درصورت تمایل کمی

ﺭﻮﺘﺳﺩﺖﺨﭘ

  1. همه ی موادرو بریزین توی مخلوط کن یا با گوشت کوب برقی بزنین تا له بشه.
  2. بعد از این مایه با قاشق بردارین و توی روغن داغ بریزی و بزارین دوطرفش سرخ بشه. اگه یه کم مایه تون سفت تر باشه میتونین دوطرفش رو پودرسوخاری بزنین و بعد سرخش کنین و به نی نی خوشگلاتون بدین نوش جون کنن.

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان ناهید
22 تیر 93 12:57
عزیم عالی بود خیلی خوشگله منم هوس کردم درست کنم بخورم
نسیم
پاسخ
آره منم همین طور.
مامان ناهید
22 تیر 93 12:59
الان میرم برای بچه ها درست میکنم اخه استنبلی پلو دارم اگه خوب دربیاد البته با گوشت هست نه مرغ
نسیم
پاسخ
با گوشت فکر کنم خوشمزه تر هم میشه ناهید جون.
مامان آرشیدا
23 تیر 93 9:26
چه ایده جالبی مرسی
نسیم
پاسخ