جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

طرز تهیه رویال آیسینگ

1393/3/4 10:47
نویسنده : نسیم
3,628 بازدید
اشتراک گذاری

طرز تهیه رویال آیسینگ

 

مواد لازم برای کرم رویال آیسینگ: 

سفیده ی تخم مرغ      ۱عدد

پودر شکر                 ۱۵۰ گرم

کرم تارتار                 ۱/۸ قاشق چایخوری

آبلیمو                      ۱/۴ قاشق چایخوری

اسانس                     به مقدار دلخواه

 

طرز تهیه کرم رویال آیسینگ: 

این کرم فقط مخصوص طراحی روی کیک و بخصوص بیسکویت ها می باشد.خاصیت این کرم طوری است که به راحتی آماده می شود و طعم خاصی ندارد و اگر بیرون بماند خیلی زود خشک می شودیعنی وقتی روی بیسکویت ها را تزئین کردین و پس از چند دقیقه اگر بیسکویت ها را روی هم بچینید ؛ کرم پخش نمی شود و همانگونه روی بیسکویت ها باقی می ماند .

 

مواد اولیه ی ای که نوشتم برای تهیه ی رویال آیسینگ سفید هستش که بعدا می تونید با استفاده از رنگ های خوراکی (رنگ ویلتون که بهترین نوع هستش) و اضافه کردن به رویال آیسینگ سفید به رنگ دلخواهمون برسیم. رویال آیسینگ رو می تونیم با استفاده از پودر مرنگ هم تهیه کنیم و برای استفاده از پودر مرنگ باید بگم که هر  قاشق غذاخوری پودر مرنگ معادل یک سفیده ی تخم مرغ هستش و بنظرم طرز تهیه ی آیسینگ با استفاده از  سفیده ی تخم مرغ  یا با استفاده از پودر مرنگ تفاوت خاصی در کیفیت یا سختی و آسانی مراحل تهیه نداره و تنها دلیلش سالمونلا هستش که خوب برای کسانی که سابقه ی ابتلا به این بیماری رو دارن یا خانم های باردار و یا هر کسی که زیادی حساس هستش توصیه میشه از پودر مرنگ(پودر سفیده ی تخم مرغ پاستوریزه شده)استفاده کند.فکر می کنم به اندازه ی کافی درباره ی آیسینگ توضیح دادم و طرز تهیه رو شروع کنیم:سفیده را در ظرف تمیز عاری از رطوبت با همزن برقی،همزده تا کف کند و نیاز به فرم گرفتن نیست(من در این دستور مواد اولیه رو دو برابر کردم یعنی از دو تا سفیده ی تخم مرغ استفاده کردم و ۳۰۰ گرم پودر شکر و… اضافه کردم).

 

icing_01

 

 

icing_02

یک هشتم قاشق چایخوری کرم تارتار و یک چهارم قاشق چایخوری آبلیمو را اضافه کرده و چند ثانیه هم بزنید(بازهم تکرار می کنم که من مواد اولیه رو دو برابر کردم یعنی در اینجا ۱/۴ قاشق  چایخوری کرم تارتار و ۱/۲ قاشق چایخوری آبلیمو اضافه کردم)

 

icing_04

 

icing_05

پودر شکر را به آن بیفزایید و با دور کُند هم بزنید تا مواد به خوبی مخلوط شوند.

 

icing_06

 

icing_07

در بعضی دستورها نوشته شده از وانیل استفاده شود اما استفاده از وانیل باعث میشه که بعد از خشک شدن آیسینگ بر روی بیسکویت ها،رنگ سفید آیسینگ کرم یا زرد رنگ شود و جالب نیست و بهتره اسانس رو جایگزین وانیل کنید و من ۲- ۳ قطره اسانس پرتقال اضافه می کنم و شما هراسانسی که تمایل دارید،اضافه کنید.

 

icing_08

دور همزن را افزایش داده و به مدت تقریبی حداقل ۵ و حداکثر ۱۲ دقیقه (برای مقادیر بالاتر) به همزدن ادامه دهید تا کرم سفت و غلیظ شود.تا زمانی به همزدن ادامه دهید تا کرم شفاف و غلیظ  و پفکی شود،اما بیش از حد آن را هم نزنید و آن را خشک نکنید زیرا آیسینگی که بیش از حد لازم همزده شده باشد،پس از خشک شدن،ممکن است ترک خورده و از سطح بیسکویت جدا شود و یا قطعاتی که به وسیله ی آن به هم وصل کرده اید،ازهم جدا شوند.رویال آیسینگ ما آماده است.اگه با قاشق مقداری از رویال آیسینگ رو بردارید و دوباره داخل ظرف بریزید باید حالت خودش رو حفظ کنه و خیلی زود جذب نشه.

 

icing_09

به حالت آیسینگ بر روی تیغه ی همزن توجه کنید.

 

icing_10

 از این لحظه به بعد فرصت زیادی ندارید و باید سریعا کار تزئین رو شروع کنید. اگه تازه کارید و سرعت عمل ندارید با یه دستمال آشپزخونه که مرطوب شده روی ظرف رو بپوشونید چون هوا باعث خشک شدن آیسینگ میشه.

 

icing_121

خوب دیگه آیسینگ آماده است تا شوگر کوکیزها را با اون تزئین کنیم.

 

 

 

http://cooky.ir

پسندها (1)

نظرات (0)