جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

ست تزئئینات تولد مک کوئین

1393/1/26 10:35
نویسنده : نسیم
3,650 بازدید
اشتراک گذاری

ست تزئئینات تولد مک کوئین ست تزئئینات تولد مک کوئین ست تزئئینات تولد مک کوئین   ست تزئئینات تولد مک کوئین  

این ست شامل کلاه - تاپر کاپ کیک - کاور کاپ کیک - کارت روی میز -  ریسه - ربان دستمال یا قاشق - کیف گیفت - قیف پاپ کورن -  لیبل نی - کارت دعوت و کارت تشکر می باشد.

برای مامان آرتا و آرتین عزیز

 

روی عکس کلیک کنید.

 

 

ست تزئئینات تولد مک کوئین ست تزئئینات تولد مک کوئین ست تزئئینات تولد مک کوئین   ست تزئئینات تولد مک کوئین  

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان آرتا و آرتین
25 فروردین 93 12:38
مامان آریان
6 مهر 93 1:33
سلام سحر جان من مامان آریانم قبلا براتون پیام میگذاشتم برای تولد آریان کوچولو به دنیای وبلاگ شما اودم تا بعد از کلی دعای خیر از مطالبتون استفاده کنم اما این 2 تا صفحه بازنمیشه فابل های win rarمشکل دارند میتونین کمکم کنید یه دنیا ممنون http://birthday.niniweblog.com/post225.php http://birthday.niniweblog.com/post550.php
نسیم
پاسخ
دوباره دانلود کن گلم، فایل رو چک کردم مشکلی نداشت.
مامان آریان
6 مهر 93 15:58
سحر جان پیام منو دریافت کردین؟
نسیم
پاسخ
آره عزیزم، دو موردی رو که گفتی چک کردم فایلش سالم بود و راحت دانلود شد. دوباره دانلود کن گلم فکر کنم موقع دانلود یا سرعت اینترنتت خیلی کند بوده و یا اینکه یه لحظه قطع شده، مطلبی رو که تو پست ثابت نوشتم رو هم بخون کمکت می کنه.
مامان آریان
16 مهر 93 15:14
ممنون که برام پیگیری کردین نمی دونم مشکل چیه استاد ؟
نسیم
پاسخ