جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

ایده های فوق العاده برای تزیین انار شب یلدا

1393/9/30 16:35
نویسنده : نسیم
2,202 بازدید
اشتراک گذاری

ایده های فوق العاده برای تزیین انار شب یلدا

انار به خودی خود بسیار زیباست، اما گاهی دلمان می خواهد برای پذیرایی در مهمانی ها مثل شب یلدا این برکت زیبا را چندین برابر زیبا جلوه دهیم. می خواهیم در ذهن شما جرقه هایی برای ایده های نو بزنیم.

 

 

۱- انار ها را در صورت خشک و سفت بودن تاجشان از قسمت تاجشان نیم ساعت درون آب ولرم قرار داده وسپس تاج آن را با دست از هم باز کرده تا مثل گلبرگهایی به پوست انار بچسبد و در کنار میوه ها قرار دهید.

 

 

۲- کلاهک وتاج انار را تا نیمه به گونه ای از آن جدا کنید که داخل انار هیچ به هم نریزد وبه شکلی در آید که انار از نیمه با پوست وقسمت رویی آن باز دیده شود .این مدل در کنار میوه های دیگر زیبا دیده خواهد شد.

 

 

۳- پوست انار را با یک چاقوی لیزری تیز از روی آن برداشته یا انارها را همینطور کامل ودرست درون ظرفی جداگانه قرار دهید ویا به قطعات کوچکتری که بسیار برای مصرف راحت تر است در آورده وبر سر سفره ی یلدایی خود بگذارید.

 

 

۴- انار ها را دانه کرده درون کاسه ای بلوری بریزید ودر لابه لای آنها چند نگین کوچک آناناس وانگورریخته وچند تکه از انارهای کوچک هرمی شکل نیز روی آنها بگذارید .

 

5- ژله یا ژلاتین رقیقی آماده کنید و دانه های انار را پس از ریختن در آن به کمک قاشق توری کوچکی از ژله خارج کرده و در شکر بغلتانید. سپس دانه ها را در یخچال قرار دهید. اگر می خواهید دانه ها به هم نچسبند آنها را در ظرف مسطحی مانند سینی در یخچال بگذارید.

 

6- انار را با ژله درست کنید. در حقیقت دانه های انار را به شکل دلخواهتان قالب می زنید. مقدار انارتان می تواند از ژله بیشتر باشد.

 

 

7- پوست سر و ته انار را بکنید و یک شیار در پوست ایجاد کرده و انار را به صورت نوار باز کنید.

 

 

8- برای تزئین ظرف انار که روی میز قرار می دهید از مروارید یا سنگ های بی رنگ که به نخ کشیده اید استفاده کنید.

 

گروه خانواده جام نیوز/ 2005

پسندها (1)

نظرات (0)