جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

تولد 1 سالگی الیسای عزیز با تم جغد

1393/9/25 10:39
نویسنده : نسیم
5,093 بازدید
اشتراک گذاری

تولد 1 سالگی الیسای عزیز با تم جغد

 

الیسا

تم جغدی

 الیسا

کارت دعوت مهمونای گل

الیسا

الیسا

الیسا

ریسه تولدت مبارک

الیسا

ریسه لباس نوزادی

الیسا

ریسه عکسای نازدونه

الیسا

توی محل تولد

الیسا

راستی محل تولدم پارکینگ همسایمون ملیحه جون بود که میز و صندلی چیدیم...

الیسا

کوسن جغدی واسه روی مبلت

الیسا

کیک پوشکی

الیسا

برگه هایی که برات یادگاری نوشتن

الیسا

 لیوانای جغدی

الیسا

پیشدستی ها

الیسا

ساعت تولد پری کوچولوم

الیسا

لیبل های جغدی واسه  لیوانه قاشق و چنگال

الیسا

گیفت هایی که به مهمونا هدیه دادیم

الیسا

الیسا

تاج پرنسس کوچولو

الیسا

برگه ی خوش آمد گویی 

الیسا

لباس جشن چهل روزگیت که یه گوشه آویز کردیم به یاد خاطرات شیرین  اون روز...

الیسا

آب معدنی ،نوشابه و سالاد ماکارونی با تزیین جغدی

الیسا

الیسا

الیسا 

اینا هم واسه پشت جایگاه دخمری درست کردم

الیسا

این تاپ هم با لباسای آتلیه برات درست کردم تا روز تولد تنت کنم اما چون دامنش تنتو اذیت میکرد خاله جونم یه لباس دیگه برات دوخت

الیسا

اینم عدد تولدت برای تزیین

الیسا

و اما کیک تولدت که خیلیییییییییی دوسش داشتم همونی که میخواستم شکل گل که با ریسه هات و همین طور کیک پوشکیت ست شه جغدشم عالییییییی درست کرد  دو روز تموم مخه قنادو خوردم آخرشم جواب داد خخخخخخخخ

الیسا

الیسا

الیسا

اینا رو هم  درست کرده بودم برای کیک که وقتی کیکو میاریم روش تکون بخورن خوشگل ت شه

الیسا

اینم عکسای دخمرم کنار جایی که نشسته بود

الیسا

 اینم شکار صحنه های  مامان فیروزه روز تولد (وااااااااااایییییی)

الیسا

الیسا

روی میوه ها  وشیرینی ها هم لیبل جغدی گذاشتم

الیسا

اینا رو هم درست کردم هر جا دستم اومد چسبوندم

الیسا

اینام عرشیا و مهراد عزیزن که از اول تا آخر رقصیدن  یادت باشه حتما عروسیشون جبران کنی خخخخخ

الیسا

این گوسفندم بابا اسی شب تولدت جلو پات قربونی کرد ممنون بابا اسی ببین چطور نگاش میکنی

الیسا

کلا صد تا مهمون دعوت کرده بودم که چندتایی شون نیومدن .از همه بابت هدیه هاشون ممنونم  بقیه ی عکسا که مربوط به خود الیساست رو بعد ویرایش میذارم  فعلا بای

 

تولدت مبارک گل پونه    تویی عزیز من یکی یدونه

 

همه ترانه ها پیشکش چشمات    دلم میخواد فقط از تو بخونه...هزار ساله شی انشاالله

 

با تشکر از مامان الیسای عزیز تشویقتشویقتشویق

http://elisaalashti.niniweblog.com/post173.php

 

پسندها (3)

نظرات (0)