جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

تولد 1 سالگی سبحان جون با تم کفشدوزک

1393/9/20 15:59
نویسنده : نسیم
2,776 بازدید
اشتراک گذاری

تولد 1 سالگی سبحان جون با تم کفشدوزک

 
 
30آبان93 بالاخره من وبابا تونستیم  باکلی دوندگی آماده شیم براجمعه30آبان بعداز2هفته تاخیرموجه برای گل پسری تولد بگیریم برییم عکساباتوضیحات؛
 
تزیینات جشن توسط مامان طراحی بادوندگی های بابا؛قربون باباکه هرچی گفتم نه نگفت وهم پام بود بوووووووووس برابابای مهربون
 
لباسهای جشن پسریم
 
ریسه عکس پسری وساعت تولدشگفته شدنت که پنج شنبه 9:45بود
میزتولد بالباس بیمارستان جیگروپاپوشهایی که مامانی عاشقه شونه وچیزای دیگر.....
تقویم های درست شده توسط خودم برای بهترین پسردنیا
نمای کلی خونه درشب تبلبل سبحان جونی
مهمونای سبحان جون:احسان جون(پسمل خاله),بهارجون(دخمل دایی)وحدیث جون(دخمل عمو
احسان ماشاالله آقاشده10ساله شه هرچی گفتم بیادخجالت کشید وکلی کمک من بودتوتولدت ممنون عزیزمتشویقکیک تبلبل سبحان باشمع موزیکالش خیلی خوشگل بودددددددددد 
کادوهای سبحان جونی دست همه بی بلا ایشالاباهم بریم کربلا
یادگاری برای سبحان طلا
 
با تشکر از مامان سبحان عزیزتشویقتشویقتشویق
 
 
 
 
پسندها (2)

نظرات (2)

مامانی
21 آذر 93 23:14
سحرجون ممنون عزیزم
نسیم
پاسخ
فایضه مامانه عسل
24 آذر 93 23:19
یه خواهشی دارم عزیزم توی جشنواره به دختر منم رای بدین با گوشیتون عدد 4 رو به شماره 1000891010 ارسال کنین.... ایشالله جبرانش میکنم
نسیم
پاسخ
عزیزم من فعلا تا 1 روز مونده به پایان جشنواره رأی نمیدم، چون با هر خط فقط میشه یه بار رأی داد، دوست دارم آثار همه مامان های هنرمند رو ببینم ولی کار دختر شما هم بسیار زیباست، حتماً مدنظر قرار میدم.