جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

تبدیل فرمت عکس‌ها به صورت آنلاین

1393/8/29 12:32
نویسنده : نسیم
1,828 بازدید
اشتراک گذاری

برخی از دوستان تو قسمت نظرات خواسته بودند تا تزئینات رو به جای فرمت jpg با فرمت png بگذارم ولی بنا به دلایل گوناگون این کار برای تمامی عکس ها مقدور نیست. چون تعداد عکس ها زیاده و عکس های png حجمشون بالاست، نی نی وبلاگ هم اجازه آپلود عکس با فرمت png رو نمیده، لذا امروز می خواستم یک سایت رو بهتون معرفی کنم تا خودتون بتونید به صورت آنلاین عکس هاتون را به هر فرمتی که دوست دارید و با سایز دلخواهتون تبدیل کنید.

 

اکثر کاربران که میخواهند فرمت عکس ها را تبدیل کنند فکر میکنند باید نرم افزار خاصی داشته باشند و بدون نرم افزار نمیشود عکسی را به فرمت دیگر تبدیل کرد. این تبدیل فرمت ها میتواند چندین دلیل داشته باشد ، به طور مثال شما عکسی با فرمت PNG دارید و میخواهید آن را در گوشی موبایل خود نگاه کنید ولی گوشی موبایل شما فقط فرمت های JPG را نمایش میدهد و شما باید آن عکس را به JPG تبدیل کنید.

ما در این مقاله قصد داریم روش جدیدی را به شما معرفی کنیم که بدون هیچ نرم افزاری میتوانید عکس های خود را به انواع فرمت ها تبدیل کنید.

این روش احتیاج به نصب هیچ نرم افزاری ندارد و فقط شما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

ابتدا به این آدرس بروید: http://www.converthub.com/

سپس یک صفحه با چندین گزینه برای شما نمایان میشود.

بعد برای وارد کردن عکس روی دکمه Browse کلیک کنید و به محل قرار گرفتن عکس خود که بر روی هارد هست بروید و آن را انتخاب کنید. همچنین اگر عکس مورد نظر شما در اینترنت هست میتوانید آدرس آن را در قسمت URL of the Image: وارد کنید.

حال برای تبدیل عکس خود به قسمت Convert to بروید.

در قسمت Convert to 10 عدد فرمت وجود  دارد که میتوانید  یک یا چند تا از آنها را  انتخاب  کنید. اگر JPG را  انتخاب کنید  در جلوی آن قسمتی  به نام JPEG Quality وجود دارد که میتوانید  کیفیت آن را تنظیم  کنید. اگر روی ۱۰۰ قرار  دهید عکس  با بالاترین  کیفیت  تبدیل میشود  و اگر ۱ را قرار دهید  عکس با کمترین  کیفیت تبدیل میشود.

همچنین  میتوانید عکس های خود  را به فرمت  آیکون ico تبدیل  کنید. در جلوی  فرمت ico  قسمتی به  نام .ico Size  وجود دارد  که میتوانید  از آنجا سایز  مورد نظر  خود را انتخاب  کنید که این  سایز ها  ۱۶ در ۱۶ ، ۳۲ در ۳۲ ،  ۶۴ در ۶۴  ، ۱۲۸ در ۱۲۸  و ۲۵۶ در ۲۵۶  موجود هستند  که میتوانید  فقط یکی از آنها  را  انتخاب کنید. به طور مثال اگر می خواهید  برای  ویندوز  آیکون  تهیه کنید  باید  قسمت .ico Size  را روی  ۳۲ در ۳۲  قرار  دهید.

بعد از انتخاب فرمت و تنظیم آنها باید کادر سفید زیرا پر کنید ، این کادر Security Code نام دارد که باید متن داخل تصویر را در کادر روبروی آن وارد کنید ، به طور مثال ۹cp ، توجه داشته باشید که باید به بزرگی و کوچکی کلمه ها دقت کنید.

حال برای شروع تبدیل روی دکمه Convert کلیک کنید تا سیستم شروع به تبدیل عکس شما به فرمت دلخواه شما کند.

بعد از تبدیل صفحه یک بار رفرش میشود و گزینه ای به نام Done! ظاهر میشود و باید روی آن کلیک کنید.

 

سپس بعد از کلیک کردن یک عکس مانند عکس زیر برای شما ظاهر میشود که برای دانلود و نمایش باید مطابق شکل زیر روی این گزینه کلیک کنید:

 

سپس عکس شما در صفحه ای جدید به نمایش در میآید که میتوان روی آن کلیک راست کرده و آن را save کنید ، و اگر باز میخواهید عکس های دیگری را تبدیل کنید روی گزینه Happy with Convert Hub? کلیک کنید تا صفحه دوباره برای شما آماده شود.

این ابزار تبدیل فرمت های تصویری چندین نقطه ضعف و مثبت دارد که در زیر به آنها میپردازیم:

نکات مثبت این ابزار:

۱- تبدیل سریع عکس ها

۲- سادگی کار با آن

۳- داشتن اکثر فرمت ها تصویری

۴- احتیاج نداشتن به نصب هیچ نرم افزاری

نکات منفی این ابزار:

 

۱- کم بودن تنظیمات

۲- عدم امکان تبدیل چندین عکس

۳- مورد استفاده فقط در مواردی که آنلاین هستید

۴- نداشتن فرمت های متفرقه تصویری

 

 

منبع: مجله اينترنتی گويا آی‌تی

پسندها (3)

نظرات (1)

ندا
29 آبان 93 12:59
مرسی سحر جونم عالییییییییییی بود
نسیم
پاسخ