جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

دانلود جدیدترین username و password آنتی ویروس ESET Nod32

1393/8/14 9:04
نویسنده : نسیم
15,917 بازدید
اشتراک گذاری

امروزه اینترنت جزء لاینفک زندگی ما شده است و داشتن یک آنتی ویروس خوب کامپیوتر ما رو از خطرات ویروس ها، کرم ها و تروجان ها مصون می دارد، از آن جایی که ESET یک آنتی ویروس محبوب و جامع است، تصمیم گرفتم تا username و password این آنتی ویروس رو به صورت ماهانه برای شما عزیزان در این وبلاگ قرار دهم تا با Active کردن آنتی ویروس کامپیوترتان با خیال راحت به سیر در دنیای مجازی بپردازید.

آخرین به روز رسانی 93/09/25

 

اگر فرصت کنم username و password را هر 15 روز یکبار به روز می کنم.

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان ناهید
29 آبان 93 11:49
سحر جون دستت درد نکنه من انتی ویروس داشتم که باید به روز بشه وقت نکردم برم موسسه خدمات کامپیوتری به روز رسانیش کنم حالا اینجارا دیدم کلی ذوق زده شدم دستت درد نکنه ولی من دانلود کردم نمی تونم چه جور فعالش کنم تنها یه پوشه ویه صفحه وُرد دانلود شده باید چکار کنم؟
نسیم
پاسخ
برو تو قسمت Activate using a username and password و تو پنجره ای که باز میشه یوزرنیم و پسورهایی رو که دانلود کردی وارد کن، البته اینها یه ماهه هستند و چیزی به انقضاشون نمونده ولی من سعی می کنم به زودی آپدیتش کنم.
محمد
22 دی 93 6:56
به ما هم سر یزن. با مطلب جدید "طرز تهیه چیزبرگر پنیری" آپ شدم .... امیدوارم از این غذا خوشتون بیاد ... منتظتونم ...
محمد
29 دی 93 6:59
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.
....................
17 اردیبهشت 94 10:29
عالیه