جشن تولد تم دارجشن تولد تم دار، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

جشن تولد تم دار......✿◕ ‿ ◕✿

تولد 3 سالگی آرتین عزیز با تم زیبای خرس های مهربون

1393/8/7 10:23
نویسنده : نسیم
4,673 بازدید
اشتراک گذاری

تولد 3 سالگی آرتین عزیز با تم زیبای خرس های مهربون

 

فلش تولد

 

خوش آمد گویی

 

نمونه از کارتهای دعوت

 

کلاههای تولد که خودم الگوشو درست کردم. 

کلاه های تولد

 

گیفت بچه ها که سی دی خرسای مهربون بود.

گیفت بچه ها

 

پاپکورن و بیسکویت تم

 

لیوان و ظروف

 

جعبه دستمال کاغذی و برگه یادگاری

 

 

 

میز میوه و تنقلات

 

کیک تولدت که اونی نبود که سفارش داده بودم 

کیک تولد

 

کادوها

 

 

نقشه برای انگشت زدن به کیک

 

 

و اینجا حمله به کیک 

 

اینجا هم که با چونه رفته بودی تو کیک

 

فیگور دستتو ببین. تو همه عکسا بوده 

میز شام

 

 

میز شام

 

و اینجا از خستگی بیهوش شدی ساعت یک شب تقریبا

 

عکسهای فردای تولد 14 شهریور

 

 

 

 

 

 

 

 

غذاها: چیکن استراگانوف، سالاد توپی، بادمجون شکم پر و رولت کالباس

 

دسر ها: ژله رولتی، کیک یخچالی، ژله تصویری

 

شیرینیها و تنقلات: پاپکورن، شیرینی پاپاتیا، کوکی میکری و شیرینی تم

 

با تشکر از مامان آرتین عزیز تشویقتشویقتشویق

لینک تولد آرتین جون

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان آرتین
7 آبان 93 10:51
ممنونم سحر جون
نسیم
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم،آرتین جون نازم رو ببوس.
مامان عطرین
8 آبان 93 17:20
سلام سحر جون مرسی که اومدی تولد عطرین سحر جون یک سوال دارم جچوری عکس مصفحه متولدین امروز و بگیرم؟پرینت اسکریپت و میزنم اما نمیشه
نسیم
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم،screen + print رو بزن، بعد paint رو باز کن و اونجا paste کن. تو paint می تونی هر ویرایشی که بخوای انجام بدی و بعد save کنی. روی گزینه start کلیک کن، paint رو می تونی پیدا کنی.